[linux-baslangic] Re: re-ekran karti / nv

---------

From: snake (snake@linux.co.uk)
Date: Tue 22 Apr 2003 - 02:14:37 EEST

    On Tue, 2003-04-22 at 00:55, utkuz@netscape.net wrote:

    > selam...
    >
    > bahsettiğiniz dosyaları zaten kurmuştum, kontrol ettim yine de: kurulu.
    > diğer arkadaşın önerisiyle NVIDIA-Linux-x86-1.0-4349.run dosyasını kurmaya
    >
    > çalışırken ilk satırdan şu hatayla karşılaştım:
    >
    > [root@uzulmez nvidia]# sh NVIDIA-Linux-x86-1.0-4349.run
    > Verifying archive integrity... Error in check sums 1913967357 3910740960
    > [root@uzulmez nvidia]#
    >
    > ekran kartım: nvidia GF2 mx400
    > işlemci : athlon xp 1.7
    >
    > hatalardan kurtulamıyorum,
    > bir yardım.......
    >
    > iyi çalışmalar..

> [...]
    bahsettigim dosyalari sadece yanindaki kutucugu isaretleyerek kurmadiniz dimi? details kismina tiklayarak tum paketleri sectinizmi? ayrintili olarak hangi paketler oldugunu bilmiorum ama zaten cokda buyuk paketler deiller.o yuzden o iki secenekteki tum paketleri kurup deneyin bence. gerekirsede bi reboot edip deneyin. bendede kurulu deildi o yuzden rebuild komutu calismiyordu. ancak kurduktan sonra sorunsuz bir sekilde calisdi rebuild komutu.

    RedHat 8.0 updated to 2.4.18-18.8.0 UP Athlon Architecture NVIDIA_kernel-1.0-4191.rh80up_2.4.18_18.8.0.athlon.rpm

    athlon icin GLX in rpmini nvidia nin sayfasinda goremedim ben eger siz bulduysaniz yukarida kernel paketi ile onu deneyin yok GLX in rpm ini bulamadiysaniz mecburen ya rebuild i calistirip NVIDIA_GLX-1.0-4191.src.rpm paketini kurmaniz gerekli yada tar.gz paketi ile kurmaniz gerekli. ama bana sorarsaniz rebuild i calistirmaya bakin ilerde tekrar herhangi bir paket icin rebuild gerekebilir. size kalmis.