[linux-baslangic] LiLo+multimedya

---------

From: Umutcan Vural (yarrayn@kuzeyyildizi.com)
Date: Mon 21 Apr 2003 - 22:37:02 EEST

    LiLo ayarlarini nereden yapabilirim? Ornegin, acilista 10 sn. degil 20 sn.
    beklemesini istiyorum..vs..
    Xmms'i konsoldan acamiyorum.. "device or resource busy" gibi bir hata
    veriyordu galiba.. Oysa masaustunden actigimda takir takir calisiyor. Ayni
    sekilde xine'de oyle.. Sorunun ne oldugu hakkinda yardimci olursaniz ..
    Son sorum da mplayer ile ilgili. Kurulumu yaparken --enable-GUI
    parametresini X11 destegi olmadigi icin kabul etmiyor.. Bir paket falan
    eksik olsa internetten cekilebilir ama X11 konu basligi altinda
    sayamiyacagim kadar paket gordum.. Hangi biri? Ayrica xine nasil
    calisabiliyor da ..
    Cok uzadi..Simdiden tesekkurler..
    Herkese İyi CAlismalar..