[linux-baslangic] Re: active desktop

---------

From: fr (freddy_k2033@yahoo.com)
Date: Mon 21 Apr 2003 - 18:56:18 EEST

    selamlar,

    ekranin fon deseni olarak bir web sayfasi
    tanimliyorsunuz ve o bolge belli araliklarla
    guncelleniyor. mesela bir bolgede sirketin yerel
    sunucusundan yerel telefon numaralari gorunuyor, bir
    bolgede platodatadan 3 dakika gecikmeli borsa
    bilgileri geciyor.
    esasen benzeri birsey opera tarayicisinda hotlist
    panel diye kullaniliyor ama orda ebatlandirma
    yapamiyorsunuz.
    tesekkurler,
    fr.