[linux-baslangic] samba recycle.bin

---------

From: fr (freddy_k2033@yahoo.com)
Date: Mon 21 Apr 2003 - 17:48:40 EEST

    Selamlar,
    gecenlerde samba'da recycle.bin nasil yapilir diye
    sormustum. soruyu sordugumun hemen sonrasinda cozumu
    buldum. baskalarina da yardimi olur diye buraya
    yaziyorum;

    [paylasim]
    vfs object = /usr/lib/samba/vfs/recycle.so
    vfs options = /etc/samba/recycle.conf

    bu iki satiri geri donusum yapmak istediginiz
    paylasimlarin altina yazip sambayi restart
    ediyorsunuz. o paylasimlardan bir dosya silindiginde
    .recyle isimli bir klasörün altina gonderiliyor.
    recycle.conf içinde bazi tanimlamalar var. mesela
    maksimum dosya boyu parametresi var ama maksimum
    .recycle boyu parametresi yok. versiyoning diye ilginç
    bisey daha var. sizdeki recycle.so dosyasinin yeri
    degisik olabilir.

    kolay gelsin,
    fr.