[linux-baslangic] Web sayfasi editoru

---------

From: QYrd=2EDo=E7=2EServer_Acim=22?= (sacim@inonu.edu.tr)
Date: Sat 19 Apr 2003 - 18:04:38 EEST

    Sevgili Linux dostlari,
    Ben çok yeni bir Linux kullanıcısıyım. Yıllarca Windows kullandıktan
    sonra, Linux'u denemeye karar verdim. Ve artık memnunum. Web sayfası
    hazırlarken genelde Windows'ta Frontpage 2000 kullanıyordum. Linux'ta is
    Mozilla Composer kullanıyorum. Ancak bunların dışında, Linux ortamında
    kurup kullanabileceğim bir Web Sayfası Hazırlama editörü var mıdır?
    Varsa linki nedir?

    Sevgiler.

    Yrd.Doç.Server Acim
    İnönü Üniversitesi - MALATYA