[linux-baslangic] RedHat9 BasiliX ve PhpNuke??

---------

From: Cengiz Karaduman (cengiz@stu.inonu.edu.tr)
Date: Mon 21 Apr 2003 - 10:41:15 EEST

    Redhat9 Kurdum aynı zamanda Basilix mail programını kurdum fakat aşağıdaki hatayı veriyor..
    Fatal error: Failed opening required '/usr/local/basilix/conf/basilix.conf' (include_path='.:/php/includes:/usr/share/php') in /var/www/html/basilix/index.php on line 12
    bu hatadan sonra
    bende
    /etc/php.ini dosyasında
    ; UNIX: "/path1:/path2"

    include_path = ".:/usr/share/pear/"
    ;include_path = ".:/usr/local/basilix"

    include_path = ".:/php/includes:/usr/share/php"
    ;
    ; Windows: "\path1;\path2"
    ;include_path = ".;c:\php\includes"
    değşiklikler yaptım fakat her defasında aynı hatayı verdi Bu hatayı sadece basilixde deil aynı zamanda PHP Nuke de veriyo ne yapmam lazım..Birkaç yerde bazı şeyler buldum ama anlayamadım..
    teşekkürler ....