[linux-baslangic] Re: linux sayisi

---------

From: yalcin kolukisa (yalcink01@yahoo.com)
Date: Thu 17 Apr 2003 - 18:04:48 EEST

    selamlar

    yanlış hatırlamıyorsam dergi ile birlikte 5 adet CD var. evet 9,5 milyon TL Linux söz konusu oldugunda biraz çok. ne de olsa orada yazılan her şeye-hemen hemen her şeye , belki de daha fazlasına buradan ücretsiz olarak alabiliriz- ama yeni başlayanlar veya başlayıpta hala yolunu bulamamış olanlar için iyi bir kaynak olabilir. belki de olmaz. son derece yüzeysel bir sayı da olabilir. bunu ögrenmenin tek yolu bu dergiyi satın almak.

    şayet ankara da oturan ve Linux için kitap arayan var ise Görkem Çetin in Linux İşletim Sistemi isimli kitabını -kitap hala çok temiz durumda ev 2 adet Red Hat 7.1 Cd si var- satabilirim. ama benim tavsiyem lkd.belgeler.org daki kitapları kullanmanız. nede olsa onalr ücretsiz.

    saygılarımla

    yalçın kolukısa