[linux-baslangic] Re: Chip Ozel Sayısı

---------

From: Cem (cem@efes.net.tr)
Date: Fri 18 Apr 2003 - 01:35:27 EEST

    Merhabalar,
    Arkadaslar ben de bir iki sey soylemek isterim simdi bu dergi para kazanmak
    icin cikarilan bi dergi yani derginin amacinin linux u gelistirmek tanitmak
    degil ayni sekilde diger taraf icinde gecerli.

    simdi pahali demek daha once yazmiyodu demek haksizlik degilmi? adamlar bu
    isten para kazanabileceklerini kesfedip kazanmaya calisiyorlar bunun yarari
    ne adam para kazaniyo bizim ici onemli olan kismi ne linux tanitiliyo daha
    sonra ufak ufak gelisiyo

    adamlar yazsa tanitsa sorun yazmasa sorun oluyor aslinda pahali olmasin
    yazmasa daha mi menun olacagiz ?

    surda herkes yayin yok diye bagirirken adamlar yayin yapmislar iyi kotu bu
    dergide cikan 95 sayfa 3 cd 9 milyon dediginiz diyerek elestirdiginiz
    rakama icin bi fikir yurutmek istiyorum lkd linux gunu istanbulda bi
    vatandas 9 miyon harcayarak bu senlige gidip elinede 3 cd alabilecek ve o 95
    sayfadan alacagi bilgiyi alabilecekmi ?
    (kesinlike yapilan isleri kucumsedigim fikri cikmasin tesbihde hata olmaz
    yol parasi felan filan olayini vurgulamak istedim linuxa katkida bulunan
    arkadaslarimin hepsi ozverili elleri opulesi insanlar )

    Kusurabakmayın ama www.linux34.com a bakarsaniz 3 cd 6milyon arti kargo o da
    yaklasik 9 milyon adamlar yanindas 95 sayfa bilgi veriyorlar

    Benim chip dergisi ile en ufak bi alakam bile yok ama haksizlik yapmadan
    once biraz daha dusunelim adamalr gelisicekki bu isden para kazanacakki her
    sayisinda linux hakkinda yazmak gerekliligini farketsinler daha cok yazilsin
    daha cok isimize gelsin

    lütfen haksizlik yapmadan once biraz daha dusunelim lutfen birseyler
    yapanlara biraz daha saygi gosterelim

    kisisel bilgilerim ifade tarzim yanlis ise tum liste uyelerinden ve tum
    linuxculardan cok cok ozur

    Saygilarimla

    Cem Kanioz