[linux-baslangic] Re: Qeviriler?=

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Thu 17 Apr 2003 - 22:47:02 EEST

    Selam,

    Perşembe 17 Nisan 2003 18:32 sularında, yalcin kolukisa şunları yazmıştı:

    > indirebilirsiniz. ( umarım geçiktiğim için Nilgün hanım bana çok
    > kızmamıştırda, html doc haline getirme işi için verdiği söz hal geçerlidir
    > . :-) ben bu konuda biraz özürlüyümdür de. ve belgeyi yayınlama niyeti
    > hala devam etmektedir.)

    Linux kullanıcılarına faydalı olacak her türlü
    belgeyi yayınlama niyetim daima var :-)

    Gecikmeler olabilir, hiç olmamasından iyidir :-)

    Chip dergisini daha almadım ama sanırım CD'lerde belgeler-html paketi de olacak.
    (En azından bir süre önce bu olasılıktan bahsedilmişti.)

    Esen kalın,
    Nilgün