[linux-baslangic] redhat 9.0 login

---------

From: S. Tuncer Erdogan (serdogan@ug.bilkent.edu.tr)
Date: Mon 14 Apr 2003 - 15:48:58 EEST

    Iyigunler,
    Iki gunluk bir ugrasma sonucu windows XPnin yanina redhat 8.0 kurdum ve guzel bir sekilde ilk bootumu ettim (boot managerim lilo degil de ismini hatirlayamadigim digeri). Yalniz redhati ilk acisimda sagini solunu kurcalarken sanirim "login in text mode" benzeri bir seyi isaretledim sonra ki bootum da unixvari (ve sanirim unixin ta kendisi :) bir OS yuklendi yani graphic mode olarak herhangi birsey acilmadi. Bugun de redhat 9.0i guncelleme seklinde yuklediim icin sanirim, sorun ayni sekilde devam ediyor. Acaba buradan linuxa nasil donebilecegimi bilen var mi? :))
    Bu arada nasil aciliyor simdi hatirlamiyorum ama boot ederken bi yerde bos bir pencere aciliyor (mavi ve kirmizi renklerin hakim oldugu) pencerede hicbir yazi yok altinda sadece iki button var birisi "OK" oburu de digeri (sanirim cancel yaziyodu) bundan sonra da uzun ve anlamadigim bir mesajin oldugu bir sayfa geliyor. yine sanirim bu olayla alakali bir sorun. Sorunu cozmenin yolu insallah sifirdan kurmak degildir :))

    Yardimlariniz icin tesekkurler.(LUTFEN BENI WINDOWSTAN KURTARIIIN!!!! :)