[linux-baslangic] .dat ,.avi

---------

From: Mutlu POSLU (mutlu_x@hotpop.com)
Date: Mon 14 Apr 2003 - 04:09:27 EEST

    herkese selamlar.suse 8.1 Pro kullanmaktayim.
    sizlere birkac sorum olacak
          Bilgisayarima .dat uzantili dosyalari kayit edemiyorum.
    Ayrica .avi uzantili filmleri izleyebilmem icin kullancagim bir program onerebilirmisiniz.tabi nasil kuracagimi da belirtirseniz dahada memnun olurum
       son sorum da su: suse ile windows dosyalarini okuyabilmeme ragmen buraya dosya kaydedemiyorum.
    Bir cozum yolu varmidir.

    simdiden herkese tesekkurler.