[linux-baslangic] Re: Red hat 9 & Mandrake 9.1

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Mon 14 Apr 2003 - 00:36:03 EEST

    On Mon, 14 Apr 2003, AyKuT DaLaY wrote:

    > Bu iki linux'tan birini şuan kullanan varmı? özelliklerini söylermisiniz?
    > hangisinde Türkçe var? Hangisi daha güzel? Tasarım olarak hangisi daha iyi?
    > hangisi daha hızlı? hangisi sorunsuz? ...

    Her ne kadar Mandrake'deki ekran karti sorunumu hala cozemedyisem de;
    (bunu 9.0 da da yasamistim, Red Hatlerimin hic birinde yasamadim bunu)
    Türkcesi ve daha az sorunu oldugu icin Mandrake.

    Masaustu kullanimi icin (benim icin olmasa da) cogu insan icin ideal.

    Onur'dan once ben advocacy yapayim :-)

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr