[linux-baslangic] Re: AYIN PENGUENLERI

---------

From: E& Erdem (werdem@hotmail.com)
Date: Sat 12 Apr 2003 - 13:46:51 EEST

    Onerinin bu sekilde degerlendirilmesine uzuldum. Hele de bu tarz
    uygulamalarin ticari sirketlerde benzerleri uygulaniyor diye tamamen onlarin
    yontemiymis ve sanki sadece onlar uygulayabilirmis gibi bir mantik pek dogru
    olmaz kanimca. Ama maile gelen ilk cevapta da yilin projesi, pengueni
    etc.sinden bahsetmisti Devrim Gündüz arkadas. (Burada isim konusundaki
    yanlisliklardan oturu ozur.) Kaba bir bagla sizin elestiriniz oraya da
    getirilebilir. Daha once birkac sitede de bu tarz uygulamalar gormustum. Ve
    hicbirinin de ticari bir kaygisi yoktu. Listenin ruhu konusuna gelince:
    Acikcasi bunun bu ruhu zenginlestirebilecegini dusunmustum.

    Hakeden insanlara o ya da bu sekilde tesekkur etmekle onlara gaz vermek
    arasinda iki sikli dusunulebilirdi bu oneri. Sizinki ikincisinden yana
    olmus. Ikisi arasindaki farki belirleyecek olan listedekilerin birbirine
    olan guveni ve listeye bakis acisi olur diye dusunuyorum.

    Bir de direk bu liste uzerinden bir oneri oldugu icin buraya atmistim.

    Amacim bu konuda bir polemik yaratmak degil. Tekrar altini cizeyim, sadece
    bir oneri.

    Kolay gelsin...

    >From: "E. A. Murat EREN" <meren@comu.edu.tr>
    >To: linux-baslangic@liste.linux.org.tr
    >Subject: [linux-baslangic] Re: AYIN PENGUENLERI
    >Date: Sat, 12 Apr 2003 13:22:53 +0300
    >

    > Merhabalar
    >
    > Bence bu dediginiz sey, ticari bir kurulusta birilerini daha fazla cevap
    >vermeye itmek icin uygulanabilecek bir cozum olabilir. Kesinlikle listenin
    >yapisina ve ruhuna uygun düsecegini sanmiyorum. Burda herkez gönüllerin
    >penguenleri.
    >
    > Ayrica,
    >
    > degil, Nilgün Belma Bugüner,

    > degil, Deniz Akkus Kanca.

> [...]

    STOP MORE SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE*