[linux-baslangic] dockapp kurulumu

---------

From: Veli (vakcakaya@yahoo.com)
Date: Fri 11 Apr 2003 - 16:23:12 EEST

    Merhabalar, ben Linux kullanmaya yeni başladım.
    internetten windowmaker için indirdiğim dockapp'leri
    nasıl yükleyeceğimi bilmiyorum. bu konuda bana
    yardımcı olursanız sevinirim.

    Ayrıca windowmaker'da KDE'de var olan durum
    çubuğunun(taskbar) olup olmadığını öğrenmek istiyorum.
    Eğer ekleme şansımız varsa, nasıl ekleriz.

    Yardımınız için teşekkürler,