[linux-baslangic] Re: Bir Qayla=F0=FDn=20sorular=FD?=

---------

From: E& Erdem (werdem@hotmail.com)
Date: Wed 09 Apr 2003 - 13:06:43 EEST

    Tekrar merhaba,
    Soylediginiz belgenin tamamini indirip yazdirdim. En kisa surede tamamini
    okuyacagimdan emin olabilirsiniz. Bu arada belgeler.org'da emegi gecen
    herkese tesekkurler.

    NOT: Ben belgenin tamamini sayfalari ayri ayri acarak print edebildim. Daha
    kisa bir yolu var mi, yani belgenin tamamini bir seferde print edebilmek
    gibi?

    >From: Nilgün Belma Bugüner <nilgun@superonline.com>
    >To: linux-baslangic@liste.linux.org.tr
    >Subject: [linux-baslangic] Re: Bir çaylağın soruları
    >Date: Tue, 8 Apr 2003 19:32:57 +0300
    >
    >Salı 8 Nisan 2003 11:44 sularında, E& Erdem şunları yazmıştı:
    > >

    >Balık tutmak için http://www.belgeler.org a bir ağ atın :-)
    >
    >Buradaki paketlerimizden size uyan birini indirin.
    >İçinde işinize yarayacak bilgiler mutlaka vardır.
    >Örneğin Linux Sistem Yöneticisinin Kılavuzu'nu mutlaka
    >okumalısınız. Onu okuyup bilgiyi özümledikten sonra
    >bu listeye pek ihtiyacınız kalmaz.
    >

    >Esen kalın,
> [...]

    Add photos to your messages with MSN 8. Get 2 months FREE*.
    http://join.msn.com/?page=features/featuredemail