[linux-baslangic] Re: Linux Eğitimi hk.

---------

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Tue 08 Apr 2003 - 15:39:12 EEST

    Merhabalar,
    Vaktiyle MCSE kursuna katilirken, ders basina 300$ odemis, daha once acaba
    diger Linux egitimleri kaca diye arastirirken de Koc-Bryce'in 7000$'lik
    RHCE sertifikasyonunu gorup dumura ugramis bir insan olarak, Gelecek'in
    egitimlerini sahsen 350 milyona pahali buldugumu soyleyemem. Sahsen
    Ankara'da olsalardi ben katilirdim. Ama Ankara'da sinif ortaminda linux
    egitimi verenler, onu da MCSE gibi ders basi 300$'dan veriyor, 5-6 derse
    boluyorlar.

    Tabi pahalilik goreceli bir sey. 500 milyon kazaniyorsaniz, zaten
    Istanbul'da ucu ucuna geciniyorsunuzdur. Daha ucuz bir egitim veren var mi
    bilmiyorum, ama dogrusu oldugunu sanmiyorum.

    Bence daha ucuzunda da, dogru duzgun bir seyler ogreneceginiz biraz supheli
    olur. Ben cok sinirli bir butceyle, kurslara katilmak yerine kendi
    kendinize ucretsiz kaynaklardan ogrenmeye calismanizi oneririm.

    Internette, (tldp.org, linux.org.tr vs.) son derecede detayli kaynaklar
    var. Bilgisayariniza Linux kurup, guide'lari, how-to'lari indirip, kendiniz
    kurcalaya kurcalaya ogrenmeniz, belki de en uygun yontem olabilir.

    Linux Kullanici derneginin seminerleri ucretsiz, onlara katilabilirsiniz.

    Ya da piyasadaki Linux kitaplarından yararlanabilirsiniz.

    Belki aradiginiz yanit olmadi, ama benim verebilecegim en iyi tavsiyeler
    bunlar...

    Kolay gelsin...

    Ozer Tayiz.