[linux-baslangic] Re: USB drive hakkinda

---------

From: Koray Loker (loker@ada.net.tr)
Date: Sun 06 Apr 2003 - 22:16:29 EEST

    Selam,

    > Acikcasi hayir. Cekirdekten suphelenmekteyim; ama o da derleme sirasinda
    > hata verdi.

    Sony pc120BT model bir kameranin flashram'i usb baglantiyla goruntu aktariyor... (jpeg, mpeg) sony ve ms arasinda yeni bir protokole bagli olarak XP, sony'nin her aracini otomatikman modeline kadar taniyor surucuye gerek birakmadan...

    ama linux altinda da bununla ilgili bir problemim olmadi usb baglantiyi actim, kdiskfree'i actim, sda1'i mount et dedim, zirt diye etti... ama elim kolayci programa alisik oldugu icin komutu bilemeyecegim... (suse 8.1, kde 3.1.1 ile yaptim versiyon babinda...)

    duruma bir katkisi olur mu, onu da bilemiyorum... tecrubedir dedim yazdim.. du bakalim :)

    loker