[linux-baslangic] Ynt: Re: Ynt: sıradan olması gereken bir soru

---------

From: oguz eren (oguze@turk.net)
Date: Fri 04 Apr 2003 - 15:12:49 EEST

    Turgut selam,
    Ben suse 8.1'de conexant HCF winmodem'imi sorunsuz kullaniyorum. conexant
    HCFve HSF winmodem'ler icin gerekli surucuyu asagidaki linkten indirip
    kurabilirsin.

    http://www.mbsi.ca/cnxtlindrv/

    Modemini dogru tanittiktan sonra nete baglanirken kppp kullanirsan bir ufak
    sorunla daha karsilasacaksin sanirim. Suse 8.1'de kppp'nin bir ayar dosyasi
    eksiktir cunku. Oraya gelince hata mesajini yollarsan eksik dosyayi
    yaratmanda yardimci olabilirim.

    Kolay gelsin.

    ---- Orijinal Mesaj #1 ----