[linux-baslangic] Re: Linux süreli yay_n

---------

From: ozdemit (ozdemit@yahoo.com)
Date: Tue 01 Apr 2003 - 19:12:44 EEST

    Bu linkler için teşekkür ederim ancak bu tam aradığım
    cevap değil soruyu tam soramamışım aslında... benim
    demek istediğim Linux için çıkarılmış Türkçe bir
    süreli yayın (dergi, gazete) olup olmadığı

    online yeterince kaynak elbette internette mevcut.
    Mesela PCnet buna benzer birşey yapıyor ama sadece
    Linuxa konsantre olmuş bir dergi var mı?

    Teşekkürler

    =====
    Görüşmek üzere, Tolga Özdemir...

    http://www.iaf-istanbul.com