[linux-baslangic] Re: Linux ve NTFS

---------

From: Abdullah Güney (abdullah.guney@emo.org.tr)
Date: Tue 01 Apr 2003 - 13:29:13 EEST

    cekirdekte ntfs destegi yok. Red-Hat da ntfs cekirdegini tekrar derlemeniz
    gerekiyor. Bunun icin 30-40 k lik rpm lik bir dosya cakmeniz gerekiyor.
    Cekirdek surumunuzu uname -r ile ogrenin. Kullandiginiz surume uygun
    http://linux-ntfs.sourceforge.net/info/redhat.html adresinden dosyayi
    indirin.

    > Merhabalar!
    > NTFS ile ilgili sorunumun sebebini öğrenmek istiyorum. Yardımcı olabilecek
    arkadaşlar bilgilerini paylaşırlarsa sevinirim.