[linux-baslangic] Sayin Hocalarim ve Bu isin Iyıleri Yardima Ihtiyacim Var

---------

From: serdar goksu (serdarakgunak@hotmail.com)
Date: Tue 01 Apr 2003 - 04:28:15 EEST

    Selam merhaba;

                 Benim bulunduğum şehirde leased-line kullanan en fazla 1-2 kisi
    var oldukca cok internet cafe var hepsi dial-up bağlanıyor ben 1 m/bit'lik
    bir hat kiralayim onlara belli erisim hizlari ile mesela 64k sonra 128k veya
    kendi istegime göre 40k'lik erişimler vermek istiyorum bunuda yapmak için
    eskiden degilerde gorurdum 5 portluk modemler vardi hala varmi bilmiyorum 3
    tane alip unix kurulu makinama takip insanların buraları arayıp bağlanmasını
    sağlayabilirmiyim bu konuda yardım edebilir ve yol gösterirseni çok
    sevinirim

    Saygılarımla
    Serdar AKGUN

    The new MSN 8: smart spam protection and 2 months FREE*