[linux-baslangic] Re: Onboard Ses Kartlari

From: ardic (ardic@grup.com.tr)
Date: Mon 30 Sep 2002 - 15:24:52 EEST

Ömer Bey

Benim de makinamın mainboardu İntel ve AC'97 ONBOARD ses kartı var.Linux
RedHat 7.3 kurdum ve otomatik olarak tanıdı.Siz neyi yüklediniz bilmiyorum
ama Red Hat 7.3 'ü denemenizi tavsiye ederim.Bu arada www.google.com arama
motorun size bu tür aramalar için yardımcı olabilir.
İyi çalışmalar...........

Technical Manager,
Ardıç TAYLAN,
Grup Software HQ, Izmir - Turkiye