[linux-baslangic] Öneride bulunur musunuz?

From: Ozgur KOCA (ozgur@devel.gazi.edu.tr)
Date: Tue 24 Sep 2002 - 04:23:57 EEST

Merhaba Linux ve GNU dostlari.
Bana yardimci olabilirmisiniz. GUTEF bilgisayar sistemleri son sinif ögrencisiyim. Bir yildir Linux isletim sistemi ile ilgileniyorum. Ayrica Delphi, BCB, Pascal, C, VB, PHP-MySQL, ASP, jscript ve networking konularinda orta seviyede deneyime sahibim. Kisaca kendimi tanittim size, sadede geleyim;
Bitirme projesi olarak Linux ile alakali olarak bir proje yapmak istiyorum. Ilgi alanim da programlama. Ama ne yapabilecegimi bir bilmiyorum. Istiyorum ki sadece ödev olarak kalmasin, 4 aylik çalisma sonucunda ise yarar kullanilabilir birseyler ortaya çikarmak istiyorum. Sizlerden ricam bana bu konuda yol gösterici fikirler vermeniz. Ne yapabilirim ?

Hosçakalin.
Ozgur KOCA