[linux-baslangic] fortran to C translator Hk.

From: Atila Abir IGCI (igci@linuxmail.org)
Date: Sat 14 Sep 2002 - 21:42:18 EEST

RedHat 6.2 kurulu makinama Fortranda yazilmis programlari derlemek icin, Fortran to C translator: f2c ve fort77 script indirdim ama sisteme kurup calistiramadim. kurulum hakkinda bir installation guide veya manual bulamadim. Paketlerin icinden cikan dosyalardanda kurulum icin yardimci olacak kullanisli bi dokuman bulamadim ya da ben anlayamiyorum.
Bunun icin ne yapmam gerekir? Kurulum icin internette yardimci dokuman var mi? ya da bunun nasil kurulacagini bilen bir arkadas var mi?

Hepinize iyi calismalar dilerim..
Atila