[linux-baslangic] Re: linuxda (ISA server uzerinden) proxy server ayarlari nasil ?

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Fri 13 Sep 2002 - 15:32:23 EEST

Bu durumda sizinde dediğiniz gibi telnet kurulu değil. Yapacağınız iş
rpmfind.net e girerek telnet-server aratıp redhat 7.3 i386 için olanı
indirip kurmanızdır. Kurduktan sora /etc/xinetd.d dizininde telnet
dosyasının oluştuğunu göreceksiniz. Önceki mailde bahsettiğim ayarları
yaparsanız telneti çalışır hale getirebilirsiniz.