[linux-baslangic] linuxda (ISA server uzerinden) proxy server ayarlari nasil ?

From: Burak Inner (binner@kou.edu.tr)
Date: Thu 12 Sep 2002 - 11:48:41 EEST

Firewall uzerinden (=DDSA server) internete cikiyoruz ve bende firewall =
arkasina bir Linux makine kurdum.. Internete cikabilmek icin Proxy =
server uzerinden kimlik dogrulamasi yapilmasi gerekiyor. DHCP ile ip al =
dedigimde ip aliyor fakat ping cekebilmeme ragmen telnet yapamiyorum. =
telnet localhost yaptigimda bile connection refused diyor.

Asil sorunsa consoldan internete cikabilmek..
Consoldan internete Proxy server uzerinden kullanici adi ve sifresi ile =
nasil cikabilirim ???

Neden telnet cekemiyorum ..
Bu konuda yardimci olursaniz sevinirim.=20