[linux-baslangic] kppp daemon died unexpectedly nasil cozulur?

From: Cengizhan Kaptan (cengizhan@intlcommerce.com)
Date: Wed 30 Oct 2002 - 21:09:02 EET

Herkese selam,
Ben Mandrake Linux 8.2 kullaniyorum ve linux'ta cok yeniyim... Modemim speed.com external 56k, conexant chipsetli bir modem... Ilk Linux kuruldugunda her sey yolunda idi... Ancak bir gun kppp daemon died unexpectedly sorunu ile karsilastim ve bi daha hic duzelmedi bu sorun mandrake'yi yeniden kursam bile... Modem ISP no.sunu ceviriyor logging on to network dahi diyor sonra bu sorun oluyor... Lutfen bir yardim... Calisan bi sey sonradan niye calismaz... Internet'te bu sorunu gordum ama ne yazik ki cozumunu goremedim...
Simdiden tesekkurler...