[linux-baslangic] İnternet Paylaşım

From: Süleyman YILMAZ (blue_snake@hotpop.com)
Date: Fri 25 Oct 2002 - 14:04:36 EEST

Selamlar,

Linux kullanmaya yeni başladım ve işyerimdeki bilgisayarıma yükledim.
Daha önceki sistemde Win98 kuruluydu ve ağdaki diğer bilgisayarlar benim bilgisayarımdan windows un kendi internet paylaşımı üzerinden internete çıkıyorlardı.

Şu anda RH 8.0 ve squid kurdum makineler internete çıkıyor. ancak ben bazı bilgisayarların internete çıkmasını istemiyorum ve bu bilgisayarlar her an değişebiliyor. Her defasından conf dosyasını değiştirmek zor geliyor.

Squid in veya aynı görevi yerine getiren bir programın arayüzü yokmu ?

Yardımlarınız için teşekkürler