[linux-baslangic] Re: (no subject)

From: Berkin Bozdogan (bozdogan@ultratv.net)
Date: Wed 23 Oct 2002 - 18:21:44 EEST

Selamlar,

Kulland=FD=F0=FDn=FDz Linux Cd sinden boot edip kurtarma ile ilgili=
 se=E7nekleri=20
d=FCzenelemeyi deneyin. Benim denedi=F0im t=FCm linux s=FCr=FCmlerinde=
 vard=FD. Oradan=20
LiLo konfig=FCrasyonunu ba=FEtan ayarlayabilirsiniz. Ba=FEtan disket=20
olu=FEturman=FDz=FD sa=F0layacakt=FDr. Ayr=FDca belki LiLo yu kendi=
 ba=FElang=FD=E7 dizininie=20
yazm=FD=FEt=FDr. E=F0er durum b=F6yleyse "Boot Magic" adl=FD program i=FEini=
zi=20
g=F6recektir. Fakat LiLo yu ba=FEtan d=FCzenlemeniz daha olas=FD bir y=F6nte=
m.

Berkin Bozdo=F0an

"Bilge kad=FDn =F6=F0rendi=F0i her=FEeyi bir kitaba yazd=FD ve sonra,=
 sayfalar
m=FCrekkepten karard=FD=F0=FDnda, beyaz m=FCrekkebi ald=FD ve yeniden=
 ba=FElad=FD."