[linux-baslangic] Re: Maillerde Türkçe Karakter Sorunları

From: poor leno (poor_leno@lycos.com)
Date: Wed 23 Oct 2002 - 14:43:23 EEST

Merhaba,
Peki ama listedeki bazi kullanicilarin gonderdigi mesajlardaki turkce karakterler okunabilirken bazilarinda sorun cikiyor. O zaman sorun benim kullandigim web sunucudan degil de diger kullanicilarin kullandigi ve turkce destegi olmayan web sunuculardan kaynaklaniyor sekinde bir sonuc cikarabilir miyim?
Tesekkurler.

--

On Wed, 23 Oct 2002 05:06:13 Nilgün Belma Bugüner wrote: > >Çarşamba 23 Ekim 2002 01:23 sularında, poor leno şunları yazmıştı: >> Merhaba, >> Sorunun sadece outlook'tan kaynaklandigini dusunmuyorum. Ben epostalarimi >> herhangi bir eposta programi kullanmadan yani doğrudan webden okuyorum ve >> turkce karakterlerde sorun oluyor. Bu konuda onerisi olan var mi? >> Tesekkurler. > >Selam, > >web'den okuyorsanız, Türkçe destekleyen bir web sunucu bulun. >Yahoo'da bu sorun olmuyor. > > >Esen kalın, >Nilgün > >

____________________________________________________________ Get 250 full-color business cards FREE right now! http://businesscards.lycos.com