[linux-baslangic] Re: Redhat 8.0 ve Windows XP

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Tue 22 Oct 2002 - 17:16:01 EEST

/etc/fstab dosyası her başlangıçta mount edilecek dosya sistemlerini
içerir... windows bölümlerini (ntfs değilse tabii winxp bölümü) buraya
eklerseniz her başlangıçta otomatik bağlanmasını sağlayabilirsiniz..

--

Erçin EKER UIN:82166138

Live Free, Use Linux!

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part