[linux-baslangic] Re: WEB SERVER VE MAIL SERVER EGITIMI

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 21 Oct 2002 - 11:31:33 EEST

Merhaba,

Sun, 20 Oct 2002 18:17:53 +0300 tarihinde "ibrahim sonmez"
<ibrahimsonmez@kablonet.com.tr> yazdi:

IS> LINUX ICIN WEB SERVER KURMA MAIL SERVER FTP GIBI SEYLERI YAPMAK ICIN
IS> HERHANGI BIR KURS VARMI?
Linux Kullanicilari Dernegi'nin Ankara ve Istanbul'da duzenli ucretsiz
seminerleri var. Cesitli konferanslarda ve sehirlerde zaman zaman
duzenleniyor. http://seminer.linux.org.tr adresinden hem seminer programini
alabilir hem de katil(a)madiginiz seminerlerin notlarini alabilirsiniz.

Bunlar disinda cesitli firmalarin ucretli sistem yoneticisi egitimleri de
bulunuyor.

IS> + BEN BIRAZ YENIYIM BIRSEY SORMAK ISTIYORUM LINUX
IS> ICIN INTERNETTEN INDIRILEN DOSYALARIN UZANTILARI ILE FREEBSD ICIN
IS> OLANLARIN UZANTILARI AYNI. IKISINDEDE KULLANILABILIYORMU BU DOSYALAR
uzantilari .tar.gz ise, bunlar buyuk olasilikla programin kaynak kodlarini
icermekteler. sadece linux ve freebsd'de degil, programin destekledigi her
platformda ayni dosyadan kurulum yapabilirsiniz.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694