[linux-baslangic] Re: root'un Zevki Yok mu?

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Fri 11 Oct 2002 - 22:53:14 EEST

bu bir sorun mu tam bilemiyorum. cunku hep root olarak sisteme girmek kimse
tarafindan tavsiye edilmez. bu nedenle suse dagitiminda boyle oluyor
olabilir. siz en iyisi baska bir kullanıcı daha olusturun ve bunu
kullanin(maazallah root iken elinizden bir kaza cikarsa cok kotu olabilir...)

--
Erçin EKER
UIN:82166138

Live free, use Linux!