[linux-baslangic] Licq Kurulumu

From: Eray YASYERLI (eyasyerli@hotmail.com)
Date: Thu 10 Oct 2002 - 18:13:15 EEST

Merhabalar,

Licq yu kurdum fakat sadece root iken açabiliyorum normal kullanıcı olarak
çalıştırmak istediğimde ise
------------------------

[eray@localhost eray]$ licq
18:03:09: [WRN] Licq: Ignoring stale lockfile (pid 2158)
18:03:09: [ERR] Unable to load plugin (kde-gui):
/usr/local/lib/licq/licq_kde-gui.so: cannot open shared object file: No such
file or directory.
[eray@localhost eray]$

------------------------
Yukardaki gibi bir hata mesajı alıyorum. Aşağıda kurulum sırasında neler
yaptığımı yazdım bir sorun var ama nerede bilmiyorum.

Licq yu bzip2 ile sıkıştırılmış olduğu için önce dosyayı genişlettim
sonra tarını açtım
# tar xf licq-daily.tar

# ./configure
konfigurasyon dosyası oluşturuldu
# gmake
burada dosyaları derledim..
# make install
derlenmiş dosyaların kurulumunu yaptım. (installation)
da plugins klasörü içindeki qt-gui diziniydi.
qt-gui dizini içindeyken son komutları çalıştırdım.

# ./configure
# gmake
# make install

Yardımcı Olursanız Çok sevinirim.