[linux-baslangic] Re: Mozilla ile is bankasi internet calismiyormu

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Mon 07 Oct 2002 - 18:17:07 EEST

Selam,

Sözkonusu java olunca bir sorayım dedim.

http://www.tdk.gov.tr
adresinde bir sözlük var (TDK Sözlüğü). O da java ile çalışıyor.
Ben işlem yapamadım.

Mozilla ekranı anında terkediyor.
Konqueror aplet'i göstermiyor.
Netscape adrese bile bağlanamıyor.

Sözlükte işlem yapabilen var mı?

Esen kalın,
Nilgün

Pazartesi 7 Ekim 2002 12:15 sularında, Doruk Fisek şunları yazmıştı: