[linux-baslangic] Re: Mozilla ile is bankasi internet calismiyormu

From: Deniz Akkus Kanca (deniz@arayan.com)
Date: Mon 07 Oct 2002 - 11:37:59 EEST

Necati Ecevit yazmış:

> Ayn=C4=B1 durum RH7.2'de de var.
>
> Acaba ayarlardanm=C4=B1, bir seylermi eksik?.

İş Bankası, MS JVM kullanıyor, Sun'un dağıttığı ve çeşitli platformlarda
çalışan JVM'i değil. Bu sebepten dolayı, İş Bankası'nın interaktif
hizmetlerini MS JVM desteklemeyen bir platformda (örneğin Linux)
kullanamazsınız.

İş Bankası'na bu sorununuzu yazmanızı ve Mozilla/Sun JRE kullanmalarını
istemenizi öneririm. Ben bir kaç ay önce yazmıştım, bir deneme yapmakta
olduklarını bildirmişlerdi. Adres: yazilim.gelistirme@isbank.com.tr

Unutmayın, derdini söylemeyen, derman bulamaz. İş Bankası'nın,
potansiyel müşterilerine hizmet veremediğini farketmesinin tek yolu,
sizin/benim/hepimizin yazarak bunu istemesidir.

Esen kalın,
Deniz