(no subject)

From: Volkan . (balvolkan@hotmail.com)
Date: Fri 04 Oct 2002 - 12:57:50 EEST

  Merhabalar...
  Red Hat 7.2 kurulu bir makinam var.Her açılışta(KDE'de)ses kartını
tanıyamadığını söylüyor.AC ses kartım var.On board.Ayrıca TV kartımı(Aver
Media 98) ve Ethernet kartımı(SureCom)da tanımadı.TV kartım için bir modul
buldum ama C bilmeme rağmen neresinin kod olduğunu anlayamadım.İlk defa
modul gördüğümden olabilir tabi bu da.Sorun şu:Bu modulu ne
yapacağım?Karne'e nasıl ekleyeceğim?TV kartı windows'ta bir arayüz
kullanıyor.Linux'ta bunu nasıl yapacağım?Yani kartı tanıttım diyelim nasıl
çalıştıracağım?
  Biliyorum acemice ama adı üzerinde linux-baslangic!!
  Bu arada geçen haftaki Lilo sorunumu Linux'u kurarken yaptığım Lilo
ayarlarını değiştirerek hallettim.Master Boot Record'a yazma seçeneğini
"kendi bulunduğun part.'a yaz" olarak değiştiriyordum(SAbit fikirli bir
arkadaşın tavsiyesi üzerine).MBR'a yazınca sorun ortadan
kalktı.Bilgilerinize...

Volkan BAL
TEL: 0536 613 91 32
ALTERNATİF E-MAİL: bal@itu.edu.tr