[linux-baslangic] Re: Yardym...

From: ERKAN SETCEK (esetcek@isbank.net.tr)
Date: Thu 03 Oct 2002 - 13:48:57 EEST

MERHABA ;

YAZDIKLARINIZ DENEDİM ANCAK OLMUYOR...Şöyleki;

/dev'in altında cdrom adında bir directory yok.Listesini istediğimde sadece
cdrom -> mcd diye bir şey geliyor ama bunun ne olduğunu bilmiyorum...
ayrıca /mnt altındada cdrom diye bir dizin yok.kde ekranında CDROM iconuna
tıkladığımda ise " the kernel does not recognize /dev/cdrom as a block
device (maybe 'insmod driver'?) " şeklinde bir mesaj geliyor.....
ben bu işin içinden çıkamadım.Lütfen acil yardım istiyorum....