[linux-baslangic] Re: (No Date: Wed, 2 Oct 2002 09:56:41 +0300

From: ardic (ardic@grup.com.tr)
Date: Wed 02 Oct 2002 - 17:22:38 EEST

merhaba
 modeminizin driverını conexantın sitesinde bulabilirsiniz
yada www.google.com da "conexant linux support" diye arattığınız zamanda
karşınıza getiriyor

mount /dev/hdxx /mnt/(klasör adı)
örneğin
mount /dev/hda1 /mnt/xp komutuyla bağlaya biliyor olmanız lazım.

kolay gelsin....

Technical Manager,
Ardıç TAYLAN,
Grup Software HQ, Izmir - Turkiye