[linux-baslangic] Re: Ikinci ethernet sorunu

From: Ahmet Aksoy (ahmet.aksoy@ergroup.dnsalias.net)
Date: Sat 30 Nov 2002 - 23:59:24 EET

Merhaba,
Yeni sorunumu galiba tam aktaramadim.
Su anda aktif durumda 2 linux makinem var. Eski olani kablomodem ile
internete bagladim ve bu baglantiyi paylasima actim. 2 adet Win makina su
anda bu linux uzerinden internete cikiyor.
Diger linux'u yeni kurmustum. Paylasim sorunum bittigi icin bu cihazi artik
sadece bir client olarak kullanacagim. Kylix calismalarimi da bu makine
uzerinde surdurmeyi dusunuyorum.
Iste bu makineyi Win makinelerin aksine, internete cikaramiyorum. Zaten dis
dunyaya ping atmak ta mumkun olmuyor. Ama ic agla herhangi bir sorunu yok.
Selamlar.
Ahmet Aksoy