[linux-baslangic] Re: Lindows

From: S.SAFAK (ssafak@linuxturkey.org)
Date: Fri 29 Nov 2002 - 22:58:10 EET

> Selamlar.
> Bugün internette gezer iken Lindows isminde bi linux is,letim sistemi
> gözüme ilis,ti.Sitesine girdim incelemeye koyuldum."www.lindows.com"
> Hos,uma gittig(ini söyleye bilirim.Ama siteden download etmeyi
bas,aramad?m.
> Ben Lindows is,letim sistemini nerden bulabilirm veya nerden
indirebilirim?

Merhabalar,

Sitede yazanlardan ne cikardiginizi tam olarak bilmiyorum. Fakat ben ufak
capli bir merak ve inceleme icine girdim. Acikcasi cok merak edilecek birsey
degil (Kanimca). Cunku tek olayi bir arayuzle tikliyorsunuz Linuxtasiniz.
Tikliyorsunuz windowstasiniz. Ayrica win98 uzerine kurdugumda ve kaldirmak
istedigimde ayri bir yikim yasadim. Malesef 98 i yeniden kurmam gerekti.

Bende su an CD si mevcut (Bir zamanlar cekmistim aramadan net birsey
soylemek istemem). Ayrica ucretli satiliyor bilginiz olsun...

Iyi Calismalar