[linux-baslangic] suse 8.0 masaüstü arkaplan resmi...

From: sarp d (sddlinux@yahoo.com)
Date: Wed 27 Nov 2002 - 22:45:20 EET

merhaba

suse 8.0 kurdum. yardım ederseniz sevinirim.

#1 kde3 sisteminde açılış yapıyorum masa üstünün arka
plan resmini değiştiriyorum. ama bir sonraki açışımda
yine default olarak gelen arkaplan açılıyor.
screensaver gitmiş oluyor.

ekranı kilitle tuşu neye yarıyor bilmiyorum ama bu işe
yaramadı.

#2 suse yi yüklerken benden bir root şifresi aldı.
bide kullanı belirt dedi belirttim.

açılışta belirttiğim kullanıcıyı ve şifresini yazınca
girmiyo. sadece root olarak girebiliyorum.

şimdiden ilgilerinize teşekkür ederim

http://mailplus.yahoo.com