[linux-baslangic] Re: Moduller, lsmod

From: Orkun BALCI (karatekid@softhome.net)
Date: Tue 26 Nov 2002 - 17:48:45 EET

Kernel modullerini otomatik derleyen herşeyi açtım. Hatta benim şu anda
okuduğum okuldaki bazı system yöneticilerine ve belki tanırsınız Ziya
Karakaya'ya sordum fakat hiçbiri buna bir çözüm bulamadı. Şimdi aynı linux'u
aynı şekilde farklı bir makinaya kuruyorum. Birde orda deniycem. Sistemi tam
olarak aynı kuruyorum fakat donanımlar biraz eski ve P133. Birde o makinada
deniycem. Sonra sonucu bildiririm. Tabi bu arada aklınıza yeni birşey
gelirse denemekten kaçınmam :)

Teşekkürler...