[linux-baslangic] Re: Red Hat 8.0 + nvidia

From: snake (snake@linux.co.uk)
Date: Sun 24 Nov 2002 - 00:07:11 EET

# rpm -rebuild NVIDIA_kernel-1.0-3123.src.rpm
rpm: arguments to --root (-r) must begin with a /
# rpm --rebuild NVIDIA_kernel-1.0-3123.src.rpm
--rebuild: unknown option

bulild paketleri kurulu deil sistemde o yuzden sanirim bu hatai aldim yardimlariniz icin tesekkurler. tar.gz i kurmai denemek cd lerden build paketleri kurmakdan daha zahmetsiz gelior suan bana. eger oda olmassa tabe baska care kalmicek:) tesekkurler:)