[linux-baslangic] Re: Moduller, lsmod

From: Orkun BALCI (karatekid@softhome.net)
Date: Fri 22 Nov 2002 - 20:05:27 EET

make modules
make modules_install yapıyorum
yani şimdiye kadar 10 kere çekirdek derlediysem 10 kerenin 10 keresindede
bunu yaptım eminim ama hala lsmod yazdığım zaman boş geliyor. Hatta x bile
açılmıyor.

Olayı tam olarak şöyle yapıyorum
linux.*.tar.gz dosyasını /usr/src altına kopyalayıp açtıktan sonra
make menconfig
make dep
make clean
make bzImaga
make modules
make modules_install
sonra grub'u ayarlıyorum ve reboot ediyorum ama hala modulleri derlemiyor.