[linux-baslangic] Re: redhat 7.1 tr ayarı

From: Olgun Adem Kaya (oakaya@inonu.edu.tr)
Date: Wed 20 Nov 2002 - 11:41:20 EET

20 Nov 2002 10:46 EET tarihinde yazmışsınız:

> Merhaba,

RedHat 8.0'da da ayný sorun vardý. Kde ve Gnome haricinde bie wm kullanýrsanýz malum karekterler özellikle xterm'de gözükmüyor.
Kendime bir xmodmap.trq çekip home dizinime .Xmodmap olarak kopyaladým.
Ayrýca birde .Xresources dosyasý oluþturarak içine

*fontList: -*-fixed-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-iso8859-9
*boldFontList: -*-fixed-bold-*-*-*-*-*-*-*-*-*-iso8859-9

satýrlarýný ekledim (xfontsel ile bunlarý bulabiliyosunuz)

Sorun tam olarak düzelmedi ama en azýndan xterm'de türkçe yazabiliyorum.

not: sistem dili türkçe seçili deðil.