[linux-baslangic] Re: Samba Server 'a baglanma sorunu..?!

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Sat 16 Nov 2002 - 22:04:00 EET

Selam
Bende samba kurdum ve aynı olay başıma geldi. Kullanıcıları direk olarak
smbadduser ali:ali şeklinde oluşturuyordum. Daha sonra şu işlemi yaptım

cat /etc/passwd | mksmbpasswd.sh > /etc/samba/smbpasswd
bu şekilde samba kullanıcıları smbpasswd dosyasına atıyor daha sonra
kullanıcıları ekleyince çalıştı. Bir alakası varmı bilmiyorum sizde deneyin
belki olur.
Kolay gelsin