[linux-baslangic] Slackware 8.1 internet problem.......

From: apocalypse apocalypse (ap0c4lypse@yahoo.com)
Date: Fri 15 Nov 2002 - 23:59:10 EET

Selamlar;
#route
Kernel IP routing table
Destination Gateway Genmask FlagsMetric Ref
   Use Iface
212.175.97.193 * 255.255.255.255 UH 0
   0 0 ppp0
localnet * 255.255.255.0 U 0
   0 0 eth0
loopback * 255.0.0.0 U 0
   0 0 lo
default 192.168.1.1 0.0.0.0 UG 1
    0 0 eth0

netstat-rn
Kernel IP routing table
Destination Gateway Genmask Flags
 MSS Window irtt Iface
212.175.97.193 0.0.0.0 255.255.255.255 UH
  40 0 0 ppp0
192.168.1.0 0.0.0.0 255.255.255.0 U
  40 0 0 eth0
127.0.0.0 0.0.0.0 255.0.0.0 U
  40 0 0 lo
0.0.0.0 192.168.1.1 0.0.0.0 UG
  40 0 0 eth0

Biraz karışık görünsde netstat ve route dan aldığım
çıktı bu...resolv.conf dosyasındada

domain hitit.bimel.net.tr
nameserver 212.175.97.140 değişikliğini yaptım.
Ancak internete bağlandığımda herhangi bir sayfa
açamıyorum. Sebebi hakkında bilgisi olan varsa
yardımlarını bekliyorum.

İki bilgisayar bir hubla bağlı ve bilgisayarlar
192.168..... aralığında ip ler atadım ayrıca gateway
olarakta 192.168.1.1.

İyi çalışmalar
teşekkürler

Yahoo! Web Hosting - Let the expert host your site
http://webhosting.yahoo.com