[linux-baslangic] Re: [linux-baslangic] tv kartı ayarları

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Wed 13 Nov 2002 - 14:24:01 EET

Selam
Tv kartı kullanan arkadaşların hepsine önereceğim gcbttv adlı programı
kullanmaları bu programla grafik ekrandan istediğniz ayarları yapıp
kartınızın modelini seçebilirsiniz. Ben markasını bilmediğim tv kartlarınıda
bu programdan deneyerek markasını buluyorum. Çünkü farklı markada ses
çıkmıyor doğru markayı bulunca ses çıkıyor. Herkese tavsiye ederim.
Kolay gelsin.