[linux-baslangic] internet bağlantısı

From: BURAK YAMAN (byaman@anadolu.edu.tr)
Date: Tue 12 Nov 2002 - 22:51:02 EET

Merhaba,

Benim sorunum tarayıcıları kullanamamakla alakalı. Sistemimde internet
bağlantısını kurduğumda tarayıcıları kullanamıyorum, fakat bunun dışında
hertürlü ağ aktivitesini gerçekleştirebiliyorum(ftp,smtp gibi), elimde
iki ayrı dağıtım var. Ben aslen mandrake kullanıyorum ancak ilgili sorun
üzerine corellinux 1.0' da kurdum değişen birşey yok. Her ikisinde de
Netscape 4.x tarayıcılar var ancak, bunların dışında lynx da
çalışmıyor.(Başta sorun netscape de mi diye düşünmüştüm! Bu arada
Netscape ile sayfaları açmaya kalktığımda "Netscapa is unable to locate
the server www.xxxxx.com '-x'ler ulaşmak istediğim sayfaların adı.-'
Please check the server name and try again ) diye mesaj ekrana geliyor.

Bu sorun muhtemelen ağ konfigürasyonundan kaynaklanıyor, ancak şu ana
kadar bu sorunun üstesinden gelebilmiş değilim. Bana yardımcı
olabilirseniz sevinirim.

Herkese teşekkürler...